dilluns, 13 de febrer del 2012

Benvinguts al meu bloc curiosos culturals !

Benvinguts al meu bloc curiosos culturals !

En motiu de la capitalitat de la cultura catalana Tarragona 2012, el meu bloc ha estat escollit, junt amb molts altres creadors amb els quals tinc el gran honor de compartir espai digital i ciutadà, per mostrar la vitalitat i la creativitat del nostre territori.

Sigueu doncs benvinguts, a remenar entre la meva diversa obra, molta de la qual està inspirada directament en la meva ciutat Tarragona, com per exemple la meva col·lecció de postals, totes sobre llocs emblemàtics de la ciutat, o també en la cultura popular i festiva, ja sigui els elements festius de Santa Tecla o bé en els castells, com per exemple el Barrilet de les Festes de l'any 2010.

I si em voleu veure en directe, aquest 18 de febrer ens veiem al Village de la Baixada del Pajaritu, tot un espectacle carnavaler !!!!

Enllaç amb Tarragona 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada