dissabte, 16 de novembre del 2013

Festival CreArt Reus 2013. Pintada en directe.

Com ja vaig anunciar, del dia 11 al 22 de novembre participo a la mostra del CreArt 2013, concretament a l'espai de Can Massó. A més a més de l'exposició, la mostra consistia en dedicar una tarda a la realització d'una obra en directe davant dels curiosos que volguèssin passar per l'espai del bar del centre cultural.

Com que em trobava a Reus vaig decidir que la temàtica seria la festa major de la ciutat, ja que des de petit sempre m'ha agradat molt anar a les festes de Sant Pere, quan m'hi portaven mons avis.

Escollit el tema, em vaig documentar i vaig recollir fotos per a dibuixar el Gegant Indi, pel seu color i carisma.

Només portava la documetacio fotogràfica, els esboços previs els vaig realitzar just començar l'activitat a Cal Massó. D'aquesta manera la gent podia veure tot el procés, des de l'esboç d'idees fins a l'original definitiu.

El suport escollit va ser un cartró ben gran, ja que per poder disfrutar com a púbilc era més convenient realitzar una il.lustració a gran tamany.

Tècniques: llapis blau per esboç; pintura acrílica pel color; retoladors Posca; retoladors negres permanents

Les fotos són gentilesa de la meva sister Elisenda, que va documentar tot el procés.

















Moltes gràcies a tots els amics, parents i curiosos que aneu visitant l'exposició.

També gràcies a en Dídac de l'Ajuntament de Reus per la seva bona gestió, i a l'Isaac de Can Massó.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada